رفتن به محتوای اصلی

توزیع یک هزار بسته معیشتی،ناحیه خلیل آباد،خراسان رضوی

.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد گفت: در آستانه شب یلدا یک هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «یلدای مهدوی» بین نیازمندان توزيع شد.

محمدحسن مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد؛ اظهار داشت: در رزمایش «یلدای مهدوی» که به همت ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد برگزار شد، بالغ بر یک هزار بسته معیشتی در شهر و روستاهای خلیل‌آباد بین نیازمندان توزیع شد.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل میوه، آجیل و تنقلات است  بین افراد کم‌برخوردار توزیع شد تا شب یلدای خوبی را کنار خانواده سپریز کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد با بیان اینکه این رزمایش با تخصیص اعتبار مالی ۲۰۰ میلیون تومان توسط ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد اجرا شد، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۳۰۰ بسته حمایتی در سه مرحله تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده که بیشترین آن در ماه مبارک رمضان بوده است.
وی با اشاره به اینکه نیازمندان توسط پایگاه‌های بسیج با همکاری کمیته امداد امام خمینی رحمت‌الله شناسایی شده‌اند، اذعان کرد: این افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند؛ ولی افراد نیازمند هستند و توزیع این بسته‌ها توسط کمیته امداد و گروه‌های جهادی نیز در دستور کار است.
مقدم با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی از ابتدای سال ۷ خانه نیازمند را مرمت و ۲ خانه را در دستور ساخت قرار داده است، عنوان کرد: ۲۰ گروه جهادی فعال در سطح شهرستان داریم که اردوهای جهادی پزشکی، فرهنگی، عمرانی و… توسط اقشار مختلف بسیج در شهرستان خلیل‌آباد اجرا می گردد┈••

ناحیه سپاه خلیل اباد

دسته بندی